17 Лютого, 2021

Попри виклики, спричинені пандемією COVID-19 та карантинними обмеженнями, що тривають надалі, в ТРЦ FORUM LVIV має місце позитивна динаміка ключових показників та задовільні результати діяльності. Рівень заповненості ТРЦ станом на лютий 2021 року становить99.6%, а споживчий кошик за 2-ге півріччя 2020 року зріс на 20% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року.

Портфель брендів ТРЦ було оновлено та додатково укріплено новими для України та Львова брендами. Серед ключових змін в тенант-міксі ТРЦ FORUM LVIV в 2020 році варто зазначити: відкриття першого в Україні магазину відомого польського бренду Ochnik, першого в Україні магазину турецького ритейлера взуття FLO, першого в Україні Intimissimi Uomo, а також перших у Львові Under Armour та Tezenis. Незважаючи на те, що показники відвідуваності після локдауну навесні 2020 року є меншими в порівнянні з попереднім роком, спостерігається тенденція до зростання відвідуваності щомісяця.

Марина Нестеренко, директор ТРЦ FORUM LVIV коментує: «Ми пишаємося тим, що попри виклики 2020 року, ТРЦ FORUM LVIV може запропонувати львів’янам першими в Україні познайомитися з новими шанованими міжнародними брендами. Окрім того, ключовим для нас й надалі залишається забезпечення унікального досвіду безпечного шопінгу та подальше укріплення лояльності наших клієнтів. Саме тому, для їх максимального комфорту ТРЦ FORUM LVIV став першим ТРЦ в Україні, який отримав міжнародний сертифікат в галузі безпеки та гігієни SAFE GUARD. Ми вдячні львів’янам та партнерам-ритейлерам, які обирають наш ТРЦ – це є справжнім підтвердженням того, що ТРЦ FORUM LVIV є основною модною локацією та місцем для зустрічей у Львові».